طراحی وب سایت

Wiki Article

اگر در وب سایت دیجی کالا قصد خرید داشته باشید و در مورد فرآیند خرید، ارسال، کیفیت محصول و غیره برایتان سوالی پیش بیاید چه کاری انجام می دهید؟ قالب سایت دیجی کالا به شکلی طراحی شده که همیشه چنین صفحاتی در مقابل دید مخاطبان، در بالا و پایین وب سایت در دسترس باشد.

تعریف انواع منوهای حرفه‌ای بصورت آبشاری و ساده در فروشگاه

یک وبسایت وردپرسی چون سیستم مدیریت محتوا آماده هست و تجهیزاتش برای شروع در دسترسه، هزینه کمتری نسبت به طراحی سایت اختصاصی داره.

بخش مهمی که در طراحی فروشگاه اینترنتی باید در نظر بگیرید، مراحل پرداخت الکترونیکی و اتصال به درگاه است. این قسمت باید کاملا استاندارد و به دور از مشکل باشد؛ در غیر اینصورت شما با یک برچسب بزرگ بی‌اعتمادی از سمت مشتری مواجه خواهید شد که هیچوقت پاک نخواهد شد.

فشرده سازی کد ها جهت بارگذاری صفحات با سرعت بیشتر نقشه سایت

تعریف انواع منوهای آبشاری و مگامنو همراه با انواع مختلف طرح بندی صفحات وب سایت

این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند محصولات مورد نظر خود را به علاقه مندی های خود اضافه نماید تا در صورتی که نیاز بود بتواند سریعا به آنها دسترسی یابد.

سایت های ساخته شده با وبزی بر اساس الگوریتم های گوگل هست و به راحتی می توانید به صفحه اول گوگل برسید.

این نکته را هم در نظر بگیرید که ساختن سایت از این طریق، نیازمند بودجۀ زیادی است. به همین خاطر هم برای کسب‌وکارهای کوچک زیاد مناسب نیست.

اما اگر اینجا بخوایم بازه قیمتی بگیم که فریلنسر کلیک کنید ها برای وردپرس انجام میدن به این شکله:

استفاده از خدمات طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید بازار هدف خود را که شامل مشتریان یک محله و شهر خاصی هستند را توسعه داده و در سطح کلان کشوری آنها را جذب کنید.

همچنین، هزینۀ هاست مجازی گرچه بیشتر از هاست اشتراکی است، اما در مقایسه با هاست اختصاصی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است. از طرفی هم منابع بیشتری در اختیار دارید!

این کار باعث دیده شدن بیشتر خدمات و محصولات شما شده و خواهید توانست به راحتی بازار بزرگی از مشتریان را به خود جذب کنید.

سایت منبع اما اگر فکر می‌کنید کسب‌وکارتان خیلی زود رشد زیادی اینجا خواهد داشت و قرار است ادامه مطلب سایتی خاص برای بازدیدکنندگان آماده کنید، حتماً کار را تخصصی پیش ببرید و از صفر، همه‌چیز را اختصاصی پی‌ریزی کنید.

Report this wiki page