طراحی وب سایت

Wiki Article

نام دامنه هرقدر کوتاه‌تر باشد، بهتر در یادها می‌ماند؛

آیا می‌خواهید بدانید هک رشد چیست و چه راه‌هایی برای رشد سریع وجود دارد؟ این مقاله برای شماست!

گام چهارم آموزش طراحی سایت با وردپرس: نصب سامانه مدیریت محتوا وردپرس

حتماً محصولاتتان را در سایت‌هایی مثل ترب و ایمالز هم قرار دهید. این مراجع قیمتی، بازدیدکنندگان زیادی دارند و می‌توانند کانال ورودی خوبی برای سایتتان باشند.

چند مورد از مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس را نام می بریم:

امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار دارای مکانی برای فروش محصولات خود نیستند، بلکه صرفا فعالیت مجازی داشته و محصولات و یا خدمات خود را تنها از طریق اینترنت عرضه می کنند.

در این مقاله سعی کردیم آموزش طراحی سایت با وردپرس را در خلاصه ‌ترین حالت ممکن بیان کنیم. اگر نیاز به آموزش کامل‌تری دارید، پیشنهاد می‌کنیم به مقالات مرتبط قبلی لیموهاست مراجعه کنید.

اما وب پویا تنها یکبار هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را از شما دریافت خواهد کرد و شما موظف به پرداخت هزینه تنها برای تمدید دامنه و هاست هستید. در واقع با خرید سایت فروشگاهی از وب پویا، شما یک فروشگاه مادام العمر خواهید داشت.

برای درک تفاوت اینجا کلیک کنید بک‌اند و فرانت‌اند هم دکمهٔ «ارسال دیدگاه» را در نظر بگیرید.

اما اجازه دهید شما را با چند اصطلاح برنامه‌نویسی آشنا کنیم. اصطلاحاتی که احتمالاً در مسیرتان با آن‌ها برخورد خواهید داشت:

یادتان باشد، حرف اول را مشتری می‌زند. هر کاری می‌کنید باید در جهت جلب رضایت مشتری باشد. در طراحی فروشگاه طراحی وب سایت اینترنتی باید به گونه‌ای قدم بردارید که مشتریان زیادی جذب کنید و ساخت وب سایت آن‌ها را به خود وفادار سازید. یکی از مراحلی که باید در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به آن دقت شود، کاربرپسند بودن است.

پس از گذشت یکسال، شرکت تعهدی در ارائه خدمات پشتیبانی دارد؟ پس از گذشت یکسال، شرکت تعهدی در ارائه خدمات پشتیبانی دارد؟

خلاقیت می تواند شما را معروف کند و به آسانی برند شما را بسازد

نصب قالب از پیشخوان وردپرس بسیار ساده تر از سایر روش‌هاست اما محدودیت‌هایی دارد. مخزن وردپرس تنها قالب های رایگان را در آرشیو نگهداری می‌کند و این یعنی ساخت وب سایت انتخاب‌هایتان کمی محدود می شوند. و ممکن است قالبی که برای سایت‌تان مناسب است را در این مخزن پیدا نکنید. مساله دیگری که وجود دارد این است که قالب‌های وردپرس، حتی در نسخه طراحی سایت فارسی وردپرس، فارسی سازی نشده ‌اند.

Report this wiki page