طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

بخاطر همین اگر توهم یه همچین شرایطی رو داری و زمان هم داری پیشنهاد میکنم شروع کنی به یادگیری و طراخی سایت خودت.

این همان نکته ای است که ما در محصول طراحی سایت فروشگاهی تابان شهر به آن توجه کرده ایم.

طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه های مختلف تبدیل به یکی از واجبات روزانه آنها شده است ، به طوری که فقدان آن در بسیاری از فروشگاه ها حس می شود.

خبرنامه برای طراحی سایت فروشگاهی چه فایده ای می تونه داشته باشه که تو پکیج هست؟

به واسطه خبرنامه که از ویژگی های طراحی وب سایت فروشگاهی تابان شهر به حساب می آید، با ثبت نام کاربران شما در آن، شما می توانید بانکی از ایمیل افرادی را داشته باشید که به محصولات شما علاقه مند هستند.

اگر به برنامه نویسی مسلط نیستید یا زبان انگلیسی را خوب نمی دانید، اصلا نگران نباشید، ووکامرس توسط تیم ووکامرس فارسی کاملا فارسی سازی و بومی سازی شده برای ایرانیان است و برای کار با آن اصلا نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت.

من یک سایت فروشگاهی دارم امکان اضافه کردن قابلیتی که کاربر برای ثبت آدرس بتونه از نقشه استفاده کنه و لوکیشنش و توضیحات بیشتر ثبت اینجا کنه وجود داره؟

آیا محدودیتی برای اضافه کردن محصولات یا دسته بندی ها برای سایت های فروشگاهی وجود داره؟و امکان اضافه کردن دسته بندی منبع تو هر زمانی هست؟

شما ابتدا به بانک مورد نظرتان رجوع بفرمایید آنها مواردی که نیاز هست رو در اختیارتان قرار میدهند و پس از دریافت موارد پایه برای سایتتان ( اینماد و.

برای اینکه ما یک سایتی داشته باشیم نیاز داریم که یه محلی برای نگه داشتن اطلاعات یا دیتا ها، فایل های سایت و… داشته باشیم که بهش میگن هاست.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و هزینه بسیار کمتری نسبت به دیگر وب‌سایت‌های ساخت فروشگاه خواهد داشت.

اگر می خواهید صاحب کسب و کار خودتان باشید و درآمد بالایی داشته باشید، حتی اگر برنامه نویسی یاد ندارید این سایت یا به زبان انگلیسی مسلط نیستید، می توانید یک فروشگاه اینترنتی با ووکامرس و وردپرس اینجا داشته باشید که کاملا فارسی سازی شده است و اصلا نیازی به برنامه نویسی ندارد.

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.

این تیم سخت کار میکنه و همه چیز بلده، بعد از گذشت شش ماه، ما نتیجه سخت کوشی این تیم را دیدیم.

Report this wiki page