مفتول گالوانیزه و شیفتگی در مورد خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

قیمت مفتول گالوانیزه یا مفتول سفید به دلیل فرایند گالوانیزاسیون، نسبت به سیم ساده که دوام چندانی در برابر رطوبت ندارد بالاتر است. شرکت های زیادی در ایران و خارج از کشور توانایی تولید سیم سفید یا گالوانیزه را با بالاترین کیفیت و استاندارد دارند، به همین دلیل خرید مفتول گالوانیزه از مراکز معتبر مانند آهنیتو باعث می شود با مناسب ترین قیمت، بالاترین حد کیفیت را تجربه کنید.

ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم لطفاً برای شروع گفتگو جدید ، ابتدا قوانین ما را بپذیرید

متناسب با کاربردی که برای آن در نظر داریم انتخاب گردد؛ قیمت توری حصاری از قیمت توری مرغی بیشتر است لذا استفاده از توری حصاری برای قفس حیوانات باعث اتلاف هزینه خواهد شد. 

اگر سوال شما این است که آهن گالوانیزه نام دیگر چیست؟ باید بگوییم این آهن نام دیگر آهن سفید است. آهن روکش داده شده با فلز روی را آهن سفید یا گالوانیزه می گویند. برای تهیه ورق آهن گالوانیزه یکسری عملیات شیمیایی دقیق روی آن انجام میشود.

بعد از آن سیم های مس وار در مقایسه با انواع دیگر سیم های روکش دار، از کیفیت خوبی برخوردار است و در نهایت کیفیت سیم های روکش دار سیاه، کیفیت کمتری دارد.

هر چه ضخامت فلز روی بیشتر باشد، میزان مقاومت پوشش و در نتیجه مقاومت فلز در برابر اینجا خوردگی و زنگ زدگی بیشتر می شود. طول عمر فلز گالوانیزه شده، هزینه گالوانیزه کردن و محیطی که فلز در آن قرار خواهد گرفت در انتخاب وزن و ضخامت روی تاثیر گذار است.

با اطـــــــــــمینان خــــاطر از مــــا خرید کــــــــــــــنید

در فرآیند گالوانیزاسیون بر روی مفتول سیاه روکش گالوانیزه قرار می گیرد ، و مفتول به رنگ سفید در می آید که به آن "مفتول سفید" یا "مفتول گالوانیزه می توانید اینجا را امتحان کنید سفید" می گویند در واقع محصولی که در مورد منبع آن صحبت به این وب سایت نگاه کنید می کنیم نام های زیادی دارد که همگی را به این محصول نسبت می دهند که شامل مفتول گالوانیزه ، مفتول سفید یا مفتول گالوانیزه سفید می گویند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث افزایش محبوبیت مفتول گالوانیزه گرم شده است، این است که با توجه به مقاومتی که ارائه می‌دهد در بسیاری از مناطق با آب و هوای مختلف قابل استفاده است.

اصفهان بلوار کشاورز چهار راه مفتح برج آزاد طبقه ۶ اصفهان آهن

نوسان در قیمت ارز تاثیر زیادی بر روی تعیین قیمت این محصول دارد. کیفیت و نوع موادی که برای تولید این آهن نیز استفاده میشوند، بر روی قیمت آن ادامه مطلب تاثیر گذار هستند.

اگر توری برای محصور کردن فضای مشخصی انتخاب می شود، سایز سیم مفتول انتخابی متناسب با ضریب امنیتی مورد نیاز باشد.

در بازار با دو نوع مفتول گالوانیزه ایرانی و چینی مواجه خواهید شد. نوع ایرانی دوام بیشتری در برابر عامل فرسایشی داشته، درحالیکه نوع چینی مقاومت کمتری از خود نشان می‎دهد.

العملاء الذين يشترون من الموقع سيحصلون على خصم على السعر المذكور.

Report this wiki page