بررسی خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

دو نوع سیم اسکوپ مصرفی شامل سیم گالوانیزه گرم چینی و سیم گرم ایرانی است.

این نوع مفتول ها اکسید نمیشوند، زنگ نمی زنند و با نم و رطوبت مقاوم هستند به همین دلیل برای آب و هوای گرم و مرطوب بسیار مناسب هستند.

در مرحله ی بعد سیم ها را درون وان اسیدشوری و فلاکس فرو می برند تا سطح مفتولها عاری از هر گونه آلودگی و دوده و چربی باشد و پوشش گالوانیزه محکم به مفتول پایه بچسبد.

مفتول پس از گالوانیزه شده مقاومت خوبی به زنگ زدگی پیدا می نماید.  از دیگر روکش هایی که بر روی مفتول ها اعمال می گردد می توان موارد زیر را نام برد:

مقاوم در برابر آتش: سیم مفتول گالوانیزه در کاربردهای صنعتی که آتش سوزی خطرناک است، مفید می باشد.

پاسخ به تمام سوالاتی که ممکن است داشته باشید، دریافت کنید.

ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم لطفاً برای شروع گفتگو جدید ، ابتدا قوانین ما را بپذیرید

برای خرید و بهره‌مندی از مشاوره رایگان فروش مفتول قیمت مفتول گالوانیزه گالوانیزه گرم و سرد می‌توانید با شماره 54483_021 تماس حاصل فرمایید.

لینک منبع برخی از مفتول ها برحسب کاربرد و جنس مفتول دسته بندی می شوند که شامل:

این نوع مفتول دارای سطحی صاف، صیقلی و براق است. قابلیت خم شدن و پیچیده شدن بالای آن سبب می‌گردد که در محصولات بافتی نظیر انواع توری حصاری، توری گابیون ، توری مرغی و سیم خاردار و… مورد استفاده قرار بگیرد. در عین حال خرید و استفاده از این مفتول مقرون به‌صرفه می‌باشد.

این نوع مفتول ها با پوشش ضخیمی که دارند در برابر آسیب و تخریب مقاومت می کنند و اگر عوامل تخریب مفتول گالوانیزه کننده بخواهند به آن ها آسیبی برسانند پوشش از بین می رود اما سیم از بین نخواهد رفت.

مجموعه آهن ۱۱۸ از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در زمینه تولید مفتول کلیک کنید کششی ، رابیتس و توری حصاری آغاز نمود و پس از آن در راستای کمک به چرخه اقتصاد و ارائه خدمات رسانی به هموطنان و بنا به درخواست پیمانکاران و… درسال ۱۳۸۶ وارد عرصه بازار آهن آلات ساختمانی شده و در ادامه نیز بر اساس درخواست و نیاز مشتریان از جمله ارگانهای دولتی و شرکتهای خصوصی اقلام خود را تنوع و افزایش داده و در حال حاضر قادر به تامین کلیه اقلام فلزی ساختمانی و صنعتی می باشد.

تمام حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت مدیران آهن زاینده‌رود می‌باشد.

از آنجایی که مفتول سفید در فرایند های مرحله ای تولید می شود، کیفیت انجام مراحل در کیفیت ادامه نهایی این محصول اهمیت دارد و در نهایت قیمت آن تاثیر به سزایی دارد.

Report this wiki page